Tuesday, May 15, 2012

my skincare routine

Καλησπέρα beauties!
 Μετά από αρκετές ημέρες ήρθε η ώρα να αναρτήσω σχετικά με την καθημερινή περιποίηση προσώπου μου!
 Τον τελευταίο χρόνο προσπαθώ να χρησιμοποιώ όσο μπορώ φυτικά προϊόντα και αυτός είναι ένας από τους λόγους που λατρεύω τις εταιρείες apivita και korres και τα προϊόντα τους.
Έχω αγοράσει από τον Ιανουάριο την σειρά καθαρισμού της apivita για μεικτές επιδερμίδες "με πρόπολη και κίτρο" δηλαδή το ζελέ καθαρισμού και την τονωτική λοσιόν και οφείλω να ομολογήσω ότι είναι καταπληκτικά!Τα έχω 5 μήνες σχεδόν και τώρα έχουν αρχίσει να τελειώνουν και τα χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ.Να φανταστείτε ότι ακόμη και ντεμακιγιάζ κάνω με αυτά και είναι τέλεια! έχουν μία ελαφριά μυρωδιά κίτρου που για μένα είναι αναζωογονητική και δίνουν κατευθείαν την αίσθηση καθαριότητας. Σίγουρα θα τα ξανααγοράσω. 
Μετά από τον καθαρισμό χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα του Κορρέ "φλοιός μανόλιας για τις πρώτες ρυτίδες" είναι καλή αλλά δεν έχω τρελαθεί κιόλας. Πριν από αυτήν χρησιμοποιούσα το ρόδι και το άγριο τριαντάφυλλο αλλά είπα μετά τα 30 (30 και κάτι μήνες είμαι) να προσέξω λίγο για τις ρυτίδες. Δεν έχω δει κάποια διαφορά πάνω σε αυτό τον τομέα. Η υφή της είναι λίγο υδαρής και έχει μέτρια μυρωδιά (προτιμώ φυσικά το άγριο τριαντάφυλλο σε θέμα μυρωδιάς) και αφήνει μία σχετική λιπαρότητα μετά την χρήση. Δεν νομίζω να την ξαναπάρω θα δοκιμάσω κάτι άλλο την επόμενη φορά! 
Τις τελευταίες ημέρες άρχισα να χρησιμοποιώ αμυγδαλέλαιο στην περιοχή των ματιών , ακόμη και σε όλο το πρόσωπο πριν τον ύπνο!Θα σας ενημερώσω αν δω αποτελέσματα θετικά ή αρνητικά!
 Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει φυτικά έλαια για την περιποίηση του προσώπου σας ή των μαλλιών σας; και αν ναι ποια;
 Καλό βράδυ...

10 comments:

  1. το αμυγδαλέλαιο είναι φανταστικό!μην σταματήσεις να το χρησιμοποιείς.το έβαζα κ στην κοιλιά μου στην εγκυμοσύνη (δεν έκανα ούτε μία ραγάδα)κ τώρα το βάζω ως φυσικό ενυδατικό στο δερματάκι του μωρού!είναι εκπληκτικό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που το ακούω γιατί έχω ελπίδες ότι θα κάνει δουλειά τόσο στα μαλλιά όσο και στο πρόσωπο!να χαίρεσαι το μωράκι σου!

      Delete
  2. Και εγώ που έχω δοκιμάσει διάφορα προϊόντα από αυτές τις 2 εταιρίες έχω μείνει ευχαριστημένη!
    Έγινα μέλος στο κανάλι σου αν θέλεις επισκέψου και το δικό μου...
    http://studyaboutfashion.blogspot.com/
    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
  3. Ευχαρίστως!!!φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Επισκέψου το blog μου έχεις βραβειάκι!!
    http://studyaboutfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Αμυγδαλέλαιο χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου και πραγματικά κάνει απίστευτη δουλειά! Φιλιά!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Χαίρομαι που το ακούω!στο πρόσωπο πάντως εώς τώρα δεν είδα κάτι αρνητικό!για τα θετικά θα περιμένω λίγο καιρό για να κρίνω!ευχαριστώ για το post!φιλιά

    ReplyDelete
  7. Η Apivita είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες!!!Λατρεύω τις μάσκες ομορφιάς τους!!Αμυγδαλέλαιο δεν έχω χρησιμοποιήσει οπότε περιμένω το review!!!!Φιλάκια Πολλά!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εως τωρα οτι χρησιμοποιησα απο τα προιοντα τους ηταν καταπληκτικο.απο μασκες λατρευω αυτην με το πορτοκαλι.σε λιγο καιρο θα κανω και το review για το αμυγδαλελαιο.φιλια

      Delete
    2. Εως τωρα οτι χρησιμοποιησα απο τα προιοντα τους ηταν καταπληκτικο.απο μασκες λατρευω αυτην με το πορτοκαλι.σε λιγο καιρο θα κανω και το review για το αμυγδαλελαιο.φιλια

      Delete